2013/08/10

Bra dag ♥

Hejhejjj!

Ligger i soffan efter en rätt trist kväll, gled på byn och åkte sen hem typ haha. :)

Men gårkvällen var bra! Johanna kom hit å va med mig medan ogge va i garaget, de va mysigt å ta igen lite snack med den bruden ♥ Vi somnade rätt tidigt å klev upp tidigt å har bara hållt på greja hela dan, plockat lite bär har jag gjort osv på gårn medan oscar klippte gräs. Sen åkte jag ner till farmor å hennes senaste tillskott i familjen, sötaste Ginni!! Hihi så fin tjej. Blev häng med min familia där innan jag åkte till Oscar igen när Ingela å Arne kom hem igen, dom ha hängt i turkland en vecka dom dom lyckostarna.... Fick lite grejer därifrån, så bra :)

Imorn blir det stan igen och Linnéa kommer hem :D såkul! Jaja, lite bilder från dan får säga resten. Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar