2013/08/26

Måndag

Idag var det första måndagen på denna termin. Den va helt okej, dock lång. Slutade vid halv fem, dåligt trött å hungrig jag var då... Men sista lektionen hade vi gymnasiearbete, spännande och inte som jag trodde, det är så mycket mera än vad jag trodde. Men jag tror att min idé fungerar iallafall, ska se till så den gör det! :)

Jag gick iallafall hem, till en tom lägenhet :(, gjorde makaroner och köttbullar, lyx.... not.... men aja de är så tråkigt att laga mat till sig själv. Har legat i soffan i myskläder å sett oth, pratat med Nellie å nu väntar jag på att Idol ska börja, ska döda en timme med det och sen tänkte jag svara på sista frågorna för svenskaprovet innan jag lägger mig å ser förra veckans pll i sängen. Kommer vara tråkigt att sova själv, men känns inte så hemskt ändå haha, är glad jag inte är mörkrädd eller liknande ;)

Imorn börja jag 10 och slutar halv två, awesome! Hoppas att älskling kommer in imorn och är med mig, så jag inte är själv hela dan liksom, annars får ja tvinga nån å komma hit haha

Aja typ dagens look och dagens mat! Fick med mig så gott hårdbröd av Mona som hennes moder köpt i Norge, mumsssss, perfekt till min tråkiga middag ehehe

2 kommentarer: