2013/08/15

Yesterday was good

Hello partypeople!

Ligger i sängen å är less på att vara ledig nu :) Har så tråkigt och vi har ingen god frukost som jag vill ha heller. Oscar slutar inte förrän kl fyra, hundra ååår dit. Tycker att någon kan bjuda mig på lunch :)

Men gårdagen var bra iaf! Nellie hämtade mig å vi åkte ut till Birsta, shoppade, åt lunch med mamma å så, jättemysig dag! Jag fick med mig lite fint hem igår å hehehe.... två par höst/vinterskor och en kavaj! Nagellack och två ljus fick de bli också. Jättenöjd över skorna.. vill ha höst så jag får användning av dom :D Men ni få se bild nån annangång, tycker inte de blir nå bra när jag fotar dom haha..  Men aa. Jag och Oscar kom hem samtidigt, gjorde middag till han för jag var inge hungrig alls och sen åkte han iväg till härnösand med sina kompisar :) själv var jag hemma å pratade i telen med Sofie, kollade på Pll och testade kläder. Bra kväll fastän jag var själv!

Idag däremot kommer nog suga haha...... dagen suger redan så. De är fint väder ute å så men har ingen aning om vad jag ska göra så kommer nog ligga här hela dagen. Menmen. Just nu tycker jag att de suger å va ledig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar