2013/09/18

Bra dag!

Hejhej kompisar, kom rätt nyss hem. Först en jättebra dag på skolan, vi håller på filma till en naturkunskapuppgift å asså att stå framför kameran å va seriös, är typ det svåraste nånsin ibland.... hahaha

Sen så haka jag på Nellie till Dollarstore för hon skulle shoppa lite grejer å såååklaaaart är det omöjligt att komms hem tomhänt så jag fick med mig en kasse jag också.. Menmen, antagligen behövs allt haha

Sen tog vi en fika å bara satt å flumma oss, haha så kul vi hade... de va vi å pensionärena där typ... ehe

Fick skjuts hem av henns pojkvän som hämtade oss och nu ligger jag i sängen och ska dammsuga å damma! Vi har mycket mörka möblet så det syns så jävla fort de blir dammigt.. bra på ett sätt men jobbigt å damma varje vecka hehe /lattjej

Var tvungen å he något för Nellies mun, såg icke fräsch ut haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar