2013/09/28

The conjuring

Tvingade mamma att kolla på filmen tillsammans med mig (och åttio andra, men dem gilldes inte haha) för jag vågade inte se den själv.

Den var faktiskt bra, alltså lite konstig ibland med ibland skitläskig men i de stora hela var den en av dem bättre skräckisarna jag har sett så :) Sen att de är baserad på en verklig händelse...... blä haha

Har nyss pratat i telefon med Oscar en kvart, fylleskada haha ♥ Nerå, så illa vare absolut inte. Saknar honom väldigt mycket dock, imorn kommer det kännas ännu mera då jag ska vara ensam hela dagen. Menmen :) Btwwwwww så shoppade jag massa fint idag när jag och mamma kom hem, dem hade utförsäljning på Linnéas (klädaffär, dom har vero moda och vila kläder typ) så kan visa imorgon! Köpte bland annat två klänningar!! Kuligt värre.

Men nu ska jag sova.. natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar