2013/09/26

Heyyyy thursday

Ligger i soffan å glor på tvn å ska snart göra mig nån macka, hungrig tjej.

Det har varit en bra dag, tog helg vid 12 efter en redovisning där vi visade våran film. Haha, om ni söker på marknadsföringslagen på youtube kan ni också se den. ;) så fin ehehe

På lunchen köpte vi faktiskt egen lunch, det är hur mycket mat som helst på torget den här veckan från olika länder så jag å Nellie köpte grekiskt, kyckling gyros typ. Gott var det iaf å kul med något annat :) Sen tog jag med lunch hem till Oscar och vi bara slöade å var trötta tills vi tog tag i livet efter en timmes sömn om städade undan lite här och for ut till Birsta å köpte oss ett par nya skor. Samt åt donken middag..... måste sluta äta skit. Speciellt donken, eller ja de är typ mest de jag äter som är verkligen dåligt men aa.. De är svårt haha, lättsamt å gott.

Köpte mig ett par vanliga sneakers, har inga sådana som är lite tjockare som jag kan ha i höst/vinter. Conversen är inte dem bästa och de kan va bra å ha nå vanliga skor liksssoooom. Tycker jag iaf :):) Oscar köpte ett par skitfina skor också.. Men aaaajaaaaa

Fika vare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar