2013/09/03

Tisdag den tredje

Hej dääär. Lääängesen det blev en uppdatering från datorn, använder den typ aldrig nowadays bara till skolarbeten. Har precis svarat på alla frågor till historiaprovet, men har inte det förrän nästa vecka så känner mig inte nå stressad, det är skönt!

Igår kom Oscar hem till miiiig, slapp sova själv inatt alltså. Men ikväll åker han iväg och jobbar och kommer imorn, men asbraa att han fått jobb, världens bästa kille :) Så måste tvinga iväg han å handla med mig så jag slipper gå själv haha, tungt med matkassar ;P

Jaja, har bara en lektion efter lunch och sen slutar jag, började tio också så tisdagarna är väldigt korta, kommer ihåg att tisdagarna var asjobbiga förra året. Än så länge tycker jag att trean känns slappare än tvåan, känns som att det inte är lika mycket och stressa över och att det kommer vara lättare att göra klart uppgifterna ordentligt istället för halvdant, och det har ju börjat bra iallafall så det är skööönt! Haha de blir alltid såna knäppa inlägg när jag skriver på datorn, men aja. Idag blir det lunch från deli norr, salladerna där är supergoda, plus att brödet till är ännu bättre haha :) De tråkiga är att dem inte har någonstans att sitta där inne utan det är bara takeaway så man måste gå tillbaka till skolan och äta.. :) Jaja, känns som den här veckan kommer bli bra, fast Oscar ska jobba två nätter.

VI HÖRS :)))


Obligatoriska webcam bilderna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar