2013/09/30

Sööömnig

Hejsan hoppsan. Ligger i soffan och vilar på maten och har en sovande pojkvän på magen. Gosigt.

Blev kött å pommes till middag, okokokok! Vet inte vad vi ska göra sedan. Om inte Oscar sover allt för länge ska jag försöka få han ut till Ikea.. vill köpa säng nu ju :)

Annars blir de väl slappa och så tyyyp. Dagen var bra iaf. Vi har filmat för en uppgift och tyyyp. Inge annat haha. Redovisade på naturen men de var chill :) Skulle vilja gå lägga mig i badet men vill inte väcka Oscar haha..

Iallafall fick jag sovsällskap i lördagsnatt ♡ klockan 03.00 ringer telefonen och älsklingen står utanför ytterdörren och vill att jag ska öppna. Lyckaaa. Så han var med på jobbet på söndagen och efter tre filmvisningar så åkte vi hem till Sundsvall. Kollade en sväng på Flygplan (asså animerade filmen) och The Heat. Älskade den filmen, satt och skrattade hela tiden typ hahaha. Var nog lite av en "tjejfilm" skulle jag tro, men Oscar tyckte väl att den va bra också men troligtvis inte lika bra som jag och mamma tyckte haha!!

Så de har varit en bra helg. Nu är de en ny vecka och den blir nog bra! Imorn är det bara en lektion, skönt. Så får se vad vi gör då.. Jaja hejdårå ska försöka resa på mig utan att oscar vaknar

Lunchen idag, rätt gott med nå nytt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar