2013/06/08

En fin dag med min skatt

Idag hörrni, idag är det tre år sedan jag och Oscar satt i källaren hos hans mormor å morfar å kollade på hans facebook tillsammans. Helt plötsligt går han på inställningar å relationstjoffsans och kollar på mig frågande men med ett leende när han vill trycka på "i ett förhållande". Det jag får ur mig är - vill du så. Hahahaha så pinsam tjej :( Men vågade inte riktigt visa mina lycka som sprudlade inombords då haha. Men de vart ju vi iallafall och jag är glad att vi kämpade oss igenom första året, för dessa år har varit dom bästa i mitt liv ♥ Hoppas på väldigt många år till!

Imorse for vi till Borlänge, Oscar gick på en affär å handla de han skulle och sen åkte vi till Falun och gick runt gruvan där (gick aldrig ner, för de va +5 grader varmt (kallt!!) å blött där nere å jag hade ballerina å shorts...) kollade på olika saker och sen åt vi på en pizzeria. Jättemysig dag iallafall! Men ska åka dit senare i sommar och gå ner i gruvan, de hade varit så mycket coolare, hehe. Har bara hunnit kommit hem och övningskört mamma som skulle på party/middag och ätit lite jordgubbar. Ska gå ner på jobbet om ett tag. :) men har några bilder å bjussa på först...

Men tror inte bilderna kommer i ordning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar