2013/06/13

Torsdag kväll

Hejhej bloggen.

Sitter ensam hemma och har fikat för ett tag sen och tomglor på TVn och datorn, vet inte vad jag ska göra. Skulle kunna kolla på en film och lägga mig i sängen, för är faktiskt väldigt trött. Men vill inte sova, vill att Oscar ska komma hem, haha. Gillar inte när han är ute, känns bara som det ska bli trubbel...... Samtidigt tycker jag det är lite roligt för han blir så glad och mysig när han är lite drucken när han kommer hem, haha. Snacka om jobbigt. Men det är extra jobbigt bara för att jag inte har något att göra, annars hade jag inte kunnat suttit här och funderat på vad han gör osv. Men förhoppningsvis har han roligt!

Det har han nog haft idag iallafall, satan va inte nykter han var när han klev av flaket. Hahahha.. Han skulle promt gå äta på restaurangen som vi bestämt tidigare påengång, men jag och hans familj kände bara NEJ, vi går inte med dig nånstans. Haha, så vi tog en prommis i regnet med en diskuterar-glad kille och i sängen däckade han från 17-21, väckte han då för jag visste ju att han ville ut, tråkigt om han skulle sova bort hela kvällen. Dessutom hade hans kompisar ringt som galningar med han hörde ju ingenting haha. Så vid 22 lämnade han läggan och förhoppningsvis är han väl hemma runt tre.






Lite bilder från idag. Har så himla många, men alla är inte bäst med tanke på att jag zooma in när dom var på flaket. Men har andra på kameran, men har inte orkat kollat på dom ännuuu! Men min älskling var så himla fin idag, tänk vad mycket stiliga kläder kan göra. Synd bara att man inte ser slipsen och västen under, men jättefin var/är han! :)

Nä, nu ska jag nog ta och borsta tänderna och sätta igång en film så jag kan somna snart, har ändå varit vaken sen halv sju imorse, haha. Pussåpuss godnatt på er!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar