2013/06/13

Godmorgon

Mitt hjärta klev upp halv sex imorse, för nu är han på fest. Haha åh känner på mig att den här dagen kommer bli lååång, men förhoppningsvis rolig dom stunder jag får träffa Oscar :) Ska först på min skolavslutning å sen ska vi kolla på Oscar å hans klass. Tänk att Oscar tar studenten idag! Shit, stor kille ♥

Sjukt att vi får lov idag? Men börjar ju jobba på måndag så är inte så jävla pepp, haha.. då blir det tre veckor, ledig en vecka och sen jobb fyra veckor till.... 

Jaja, nu ska jag kliva upp å duscha, ska förhoppningsvis vara fin idag, haha beroende på hur det går... synd på vädret dock men de regnar ju inte så! Köpte mig en långklänning igår, jättefin är den men måste lära mig å använda den plus att jag skulle ha sytt upp den, då den är typ den decimeter för lång. Så det blir nog jeans å vit tshirt (haha tråkig tjej)

Har ju slingat håret också, nedan är typ resultatet. Är rätt så ovan men tycker det är mörkare i verkligheten. Får se hur det känns efter jag har duschat! Jaja ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar