2013/06/18

Trötttt

Hello there... är trött, vill verkligen sova samtidigt som jag inte vill. Oscar sussar så sött bakom mig och det lockar som fan haha... Men vet hur jag blir ikväll då, somnar inte förrän typ tolv och då orkar jag knappt upp ur sängen för att jobba. Som tur är så går det ju bra så fort jag kommit upp och gjort mig iordning, men det är jävligt motigt att dra undan fet varma täcket å veta att jag ska jobba 7-16, haha..

Men nu har det gått två dagar och dom går faktiskt fort, och det är roligt för den andra sommarjobbaren och jag går väldigt bra ihop, så vi pratar väldigt mycket under tiden som vi jobbar. Sjukt glad över det! Får se hur resten av veckorna går men tror inte det ska vara någon fara, det som kommer vara jobbigt är ju att kliva upp som sagt. Idag har jag första mellan 7-9 åkt runt på moppen å kikat, sen kom Elias och vi har se dess klyvt ved (haha låter astrist) men som sagt det går bra när man har roligt samtidigt! Vid tre fick jag sluta idag (♥♥) och då hämtade min prins mig för vi skulle till sjukhuset å kolla hans öga, men det gick bra och det var ju bra. Haha :) Sen när vi kommer hem så märker vi att vi inte har någon eeeel här hemma, fett jobbigt när man är ashungrig och inte kan göra någon mat. Så vi gick motvilligt (eller) till divan och käkade pizza istället. Har varit hemma rätt länge å bara legat på soffan och nyss kom elen tillbaka så det var ju bra. Var lite orolig över kylen och frysen där ett tag.. Maten blir ju liksom inte så himla fräsch av att inte vara kall/frysen.

Annars då? Ja det händer inte så mycket. Funderar över helgen, är bjuden på fest i Hammarn hos en gammal klassis vilket hade varit asroligt. Men funderar också på att bara ta det lugnt här i stan och Oscar kanske får jobba i helgen. Men det beror mest på om Oscar jobbar eller inte. Om han gör det så stannar jag nog så vi kan gosa och bara ta det lugnt. :) Jag är ju ledig på fredag, fett skönt haha.. Hade liksom glömt bort det. Fast tycker det är synd då det blir vädligt många hundralappar mindre då.. haha :(

Åh jag bara babblar. Vet inte vad jag ska göra, är asmätt, trött och kissnödig. Vill bara sova, önskar jag kunde sova i högst 30 min, men är rädd att jag ska stänga av alarmet om jag sätter igång det och då fortsätta sova i typ 1,5 timmar.. Ovärt....

Men jaja, hoppas ni som har sommarlov har det skönt och ni som sommarjobbar också har det skönt å inte dör av tristess på er arbetsplats! Det gör intr jag och det är jag så glad för, haha.

Puss å kräm nu ska jag lägga mig bredvid Oscar å sova iallafall. Ögonen går i kors...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar