2013/06/02

Yäy

Hejdär bloggän.

Har precis gjort klart idrottsuppgiften som skulle höja mitt betyg till B. Helt otroligt, nu är jag helt klar. Finns ingenting jag kan göra nu. Kommer inte behöva stressa för att jag har massa uppgifter som ska vara klar till på onsdag. Känns så himla skönt??? Fast det är ju förståeligt.

Gårkvällen var bra, vi blev kvar på hammarn på kvällen men hade det ändå mysigt, var hos Daniel och Johanna och hängde med några andra polers också. Poppade musik och kom hem vid ett. Göttans! Lite nattmat och sedan sömn.

Igår på dagen hämtade Mona mig och jag var hos pappa hela dagen, farmor följde också med. Där blev det middag och massa mys. Satt mest på altanen och pratade skit, älskar min familj :)

Det här var i ettan, och till hösten börjar jag trean. Sjukt vad fort tiden går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar