2013/06/26

Onsdag eftermiddag

Hejhej, sitter å väntar på att få åka hem. Vädret bara ööööser ner, så går inte att göra de sysslor ute som vi borde göra annars. Så kollar på tv och försöker torka. Har varit ute enda till nu fastän det regnat för vi visste inte att vi inte behövde va ute då. Så mina byxor är inte torr nånstans typ och håret är också blött. Dom tur va är fötterna torra (tackar gud att mina nike-skor är vattentäta typ) och har haft en regnjacka på mig som fanns på jobbet. Men är rätt less ändå, och hungrig :):):) men imorn äre redan torsdag! Göttans!

Igår var vi å handla massa mat, och leverpastej som man skääär åh är så sugen på en sån macka nu. :( Hade med mig en sån till jobbet som jag åt vid nio på fikan. Önskar jag hade sparat den.... har inget alls att skriva, vill bara fördriva tiden. Igår var det ju hur fint väder som helst och idag tvärtemot. Förstår ej...

Men jaja, nu ska jag tänka lite på mat å fortsätta glo på tvn tills jag får åka hem. Ha en kväll peeeepz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar