2012/12/19

den här kvällen har jag längtat efter

Så skönt att veta att provet är gjort, det förbannade historieprovet om revolutioner. Ojoj vad tråkigt det är. Men nu är det faktiskt gjort, och jag tror faktiskt att jag klarade det. Kanske inte så jättebra, men klarade det, de måste jag ha gjort.

Imorse klev jag upp tidigt, hade idrott, var en rolig lektion! Hem, träna till prov, få i mig lunch och sen fick jag skjuts av Oscar till stan, för han skulle ut till Birsta. Invigde mina snygga klackar idag, dock lite fel dag att bära klackskor, för då blir jag så koncentrerad på att gå för jag vill absolut inte att halkan ska skämma ut mig, hehe. Men det gick bra och jag kände mig snygg i dom. Det som var lite meningen ju.

Nu har jag precis skickat in min novell, skönt. Nu är det inte något mera pluggande på ett tag. Känns sjukt bra om jag får säga det själv. Har längtat efter det lugn jag känner nu. Ingenting att göra. Förutom att chillllllalaaalala läget.

Om ca en timme ska Oscar åka och hämta Linnea på flygplatsen, hon ska sova här hos oss. Blir kul! Var längesen som vi sågs nu. Hon är sån energispridare. And I need energy.

Nä, måste äta något.
Puss och godnatt

OLD PIC

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar