2012/12/10

Tror du att du och jag kommer att drömma oss tillbaka? Tror du att vi kommer leva lyckliga i alla våra dagar? Det tror jag.

Godkväll kompisar, vad gör ni?
Jag sitter här och ler för mig själv, Oscar har låst in sig på toan och badar (jag får inte vara med :(() Och jag håller på pysslar på en sak vid köksbordet, hehe. *kanvarajulklapparpånågotviskanske*
Iallafall så fick jag nyss sms av min fina Oscar som löd (Ja, när han var i badet typ): Kiss me and you will see stars, love me and I will give them to you. Jag tyckte det var så fint så ville skriva det här för er också. Han är så underbar min pojkvän. Lovelovelovelove 

Annars då? Jag försöker ta mig in i badrummet, utan att lyckas, har på mig mössa och glasögon samt mina svarta jeans med dragkedja som idag gick sönder......... Eller ja dom gick sönder nyss, så otroligt jobbigt. Mina favvisar ju, men har kvar kvittot så ska nog gå till affären imorgon, dragkedjan har liksom hoppat ur spåret, så man kan inte dra upp den. Jag har inte gjort något fel heller så.

Det blev inget birsta ikväll, varken jag eller Oscar orkade, vi låg i soffan och vilade istället, jag slumrade till 30 min också. Skönt, mindre skönt å vakna då Oscar bara höll på jävlas med mig, han fattar inte att det är jobbigt och vakna!!

 ful bild osv, men där hade jag nyss hämtat mitt pass och skulle snart åka på bästa resan med bästa pojken!! saknar som fan alltså!


Också var det sommar, jag solade på balkongen dom dagar solen lysde. Åh, sommar. Jävla vinter. Hate u

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar