2012/12/10

Monday afternoon

Hallådär!
Sitter på skolan fastän jag har haft håltimme i 4 timmar nu nästan, jag har pluggat. Så otroligt skönt. Fast hade egentligen hellre gått hem och kramats med Oscar som slutade vid 13, men tog mig i kragen och stannade kvar, och det har lönat sig. Är inte alls mycket att göra nu när jag kommer hem, ska bara kolla igenom talet som jag ska hålla imorgon. Har skrivit på papper så jag har alldeles ont i fingrarna, haha.

Om en kvart har jag textkommunikation, känns så segt att vi ska behöva ha lektionen så sent på eftermiddagen, men som tur är så är det ju bara såhär en dag i veckan.
Sen skulle vi ha åkt ut i Birsta, ska på elgiganten och jag behöver åka på dollarstore, så vi får se vad vi gör sen. Hade varit himla skönt och ätit middag på IKEA, men borde tänka ekonomiskt kanske. Kanske. Får pengar i veckan, så det gör egentligen inget..... ÅH ja vi får se. Ska ringa Oscar sen.

IDAG FYLLER MIN ÄLSKADE BÄSTAVÄN HELA 17 ÅR! SÅ GAMMAL VILL JAG OCKSÅ VARA :( helst äldre, haha. ;) Hoppas du får en fin dag <3 nbsp="nbsp" p="p">
                                                        Världens finaste vän <3 i="i" love="love" p="p" u="u">
VI HÖRS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar