2012/12/14

HEJ

Hej dagboken, mår du bra? Det gör jag. -Så skrev jag alltid i min dagbok när jag var liten, jag var nog lite schizo kan jag känna såhär några år senare.

Idag skriver jag "Hej bloggen!" Istället, berättar om mitt liv och vad jag gör. Kanske är jag schizo såhär års också egentligen? ;)

Jaja. Är på skolan iallafall, håller på med BYGMA-filmen vi gör. Det går himla framåt :) KUUL.
Har nyss haft lunch. Springer förbi affärerna så jag inte ska bli frestad till att göra av med pengarna som ska gå åt till julklappar. Väntar till mellandags-rean, då ska jag handla, massvis hoppas jag. :) Iallafall ska jag hitta mig en ny väska, som datorn får plats i så jag slipper ha min tråkiga svarta "sportbag" eller vad man ska kalla den?

Gårdagen var jätteskön, slutade vid tre, gick på stan och kika en sväng, gick hemåt och donade, sen kom en glad pojkvän hem och vi lagade mat, kramades, kolla tv och sen for vi ut till Birsta, biltema (standard........) och Ica maxi, jag handlade en hårfärg, en mahogny-färg nu med. Vill ha kvar det röda ett tag till, så jag ska be mamma/Oscar göra det på mig imorgon. För i eftermiddag åker jag och min älskade till mams för en massa jobb, känns otroligt skönt att få jobba nu. Sen ska jag ju till mamma efter jul (älskling ska med då också!!) så då blir det massvis med pengar. Känns skönt, då jag har planer (tror jag) på att köpa mig en ny telefon. Fast jag vill åka utomlands också, men det blir inte förrän i sommar. Hinner jobba massvis tills dess ju!

JAja, hejdå. Nu ska jag göra nytta ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar