2012/12/07

NU SKA JAG BANNE MIG BLOGGA :)

Hej, nu var det en vecka sen jag kikade in här, eller ja, jag har ju kikat in, men har aldrig orkat blogga helt enkelt. Har ingenting att säga, även fast annars när jag inte har något att skriva så bloggar jag ju iallalfall (haha)

Vad har hänt senaste tiden då? Ja inte så mycket. Jag har skaffat linser, shoppat julklappar och blivit av med pengar och kramats med min fina pojkvän!! Lovely, är så lycklig.

Är iallafall på skolan nu och jobbar med vårat bygma-projekt, roligtroligt! Ska göra det hela dagen. Sen i eftermiddag kommer Sofie och Linn hit, jag och linn ska ge sofies present/julklapp! Can't wait asså, längtar som fan. Jag slutar tre, så då ses vi!

Har himla mycket att göra i skolan nu, då menar jag himla mycket alltså. Förstår inte hur jag ska hinna med mitt liv också, Oscar blir lessen när jag bara sitter vid köksbordet med datorn och inte i soffan med han, lägenheten blir lessen för stökigheten tar över, magen blir hungrig för jag orkar inte äta, osvosvosv..... MEN, det löser sig ju alltid, eller hur :) Det är bara så här stressigt nu innan jul, sen ordnar det upp sig. Det jag ska ta tag i är mitt svenska tal, det är viktigt. För det ska jag ha på tisdag. Sen ska jag slappna av, lite bara. Typ en kväll, sen ska jag fortsätta plugga. Känns skönt med en dag/kväll med tjejerna ♥

 Idag har jag på mig mina mönstrade chinos/byxor som jag köpte på lindex i helgen, så fina!!
 Också har jag sovit med en tjock fläta i natt, så jag är lockig



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar