2012/12/11

Hej bäbisar

Vad gör ni? Jag gråter. Oscar har rakat av sig håret till sex millimeter, vet ni hur kort det är eller?
Jag var ABSOLUT inte med på hans beslut jag bara satt i soffan och var skitsur. Vill att han ska ha sitt hår, eller iallafall klippa sig hos en frisör. "Men det är ju så skönt med kort hår, då kan jag ha mössa utan att håret lägger sig oskönt under mössan" BULLSHIT tycker jag om ni frågar mig. :( Men, det vart iallafall finare än jag trodde, men tänker inte säga det till han! Haha envistjej_96

Jaja. Jag har köpt världens finaste skor idag, ni ska få se dom snart. Ska bara gråta lite mera över Oscars hår som ligger i soptunnan, typ.

Skolan har varit himla bra idag iallafall, blev klar med en uppgift också, skönt! En sak mindre att tänka på liksom. :) Men tänkte börja på historia uppgiften sen också, måste samla mina tankar och bara tänka på revolutioner först...... Har en vecka på mig att bli klar, och jag vill gärna inte sitta sista kvällen som förra gången så jag tänkte väl börja nu istället.

 Nu ska jag göra mitt. Vi hörs senare, possposs 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar