2012/12/09

Söndag förmiddag

Och jag sitter och gäspar medan magen kurrar. Måste äta något, men vadå? Lunch eller frukost? Eller kanske frunch... Hm...

Fredag, var skit bra! Sofie, Linn och Carina hämtade mig i lägenheten efter skolan klockan tre, jag satte mig i bilen med ett rött kuvert med ett kort i, där det stod, grattis och att vi skulle åka till Härnösand och hon skulle få tatuera sig. Hon blev jätteglad (förutspått) och vi rullade dit och hon fick sin tattoo och vi kollade på och trodde det gjorde skitont, haha. Sen åt vi middag på ett fik eller va man säger. Gottis, sen bestämde vi oss för att stanna i Sundsvall över natten, Oscar kom till oss på kvällen, vi såg X-factor, spelade kort och åt nattmat på McDonalds, fett gott var det. Kvällen bestod av massa skratt och massa dans, haha. Gick en del pengar som jag behövde till julklappar dock.. Menmen. Det var det värt!

lördagen vaknade vi vid 11, vi låg å drog oss, pratade och duschade en efter en. Sen gjorde vi oss lite mat och drog hemåt. Ett bra dygn! Med mina favoriter, så skönt.
Vi kom hem halv fem, åt tacos-middag och sen kom Oscar kusiner m. familj på tårta, jag hade ju en pojkvän som fyllde år för en och en halv vecka sen typ, så vi åt god tårta och satt och pratade. Sen gjorde jag lite läxor, vi åkte på hammarn en sväng, åkte hem, kollade på tv och sen sov vi. Eller jag gick och lade mig för jag var så himla trött, haha... Kommer inte ens ihåg när Oscar gick och lade sig.

Idag är det söndag, som jag inte har hunnit gjort något av. Måste göra klart mitt svenska tal, det ska jag göra idag. Men måste få i mig någon frukost innan bara. Vill åka till Sundsvall tidigt idag, men det lär ju inte hända, så vi får se helt enkelt.

Nä, nu har jag uppdaterat er en sväng om helgen. Men utan bilder får det blir.

Hoppas ni haft en bra helg, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar