2012/11/29

Godmorgon

Idag fyller mina älskade pojkvän 19 år!! Grattis till han :) Ska se till att dagen hans blir jätte braaa. Han börjar bli gammal nu.. han var ju bara 16 när vi blev tillsammans <3 och jag bara tretton, haha vad små vi va motför nu! Men men, mera om det sen :)

Kan inte somna om sen Oscar drog på praktiken, har sån jävla hosta, när jag ligger ner. Så måste sitta upp i sängen för att inte hosta som en idiot. När ska jag få bli frisk? Känns som jag varit småsjuk hela hösten ju haha...

Gårdagen då? Ja, skola, till tre, sen gick vi på stan en sväng å jag handlade lite mat till idag. Lite lyxigt måste de va ju, inte varje dag någon av oss fyller år så! Igår var en fin dag, på kvällen låg jag och Oscar å pratade i sängen hur länge som helst, älskar när de blir så. Kan verkligen prata om allt med mitt hjärta, as skönt. Lovelovelove

Snart kan jag kliva upp. Hade vela sovit till typ kvart över sju, men icke... aja, vi hörs sen!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar