2012/11/08

cold as ice

Tjabba !

Idag är en bra dag tycker jag. Även fast jag somnade halv tre inatt och klev upp halv åtta, inte vad jag är van vid om man säger så, haha.

Var en ganska stressig morgon, men ibland blir det så helt enkelt.
Började med ljud, gjorde inte så mycket, planerade lite och sen blev det lunch. Hamburgare, och nu digitaltskapande. Slutar om en timme, längtar hem till älskling och sängen. Måste dock hitta på någon mat som vi ska äta... får se vad de blir. Och städa finns det väl alltid något att göra. Får se om jag kollar om det finns en tvättid, skulle behöva tvätta lite grejer till helgen! På lördag är feeeeeest hoppas jag. Om sofie kommer hem:) eller om nån annan är på G!

Okej det har tagit hela lektionen och skriva det här inlägget, haha. Men har ingenting att skriva egentligen, men vill bara dela med mig av mig av att jag är glad idag osv. Och trött då. ;)



Känner mig inte som mig själv idag, mössa och tjockrtröja. Men var så jääävla trött imorse så hade bara tid för det =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar