2012/11/06

Use your head next time, please

Bara för att man vill fota massa så är kamerajäveln i Hammarn... Jaja life goes on osv

Vad gör ni? Vad har ni gjort idag?
Jag var på dollar förut med mamma, köpte massa gos till badrummet. I lila, badskum, ljus och badkulor. Så jag vill bada. Kanske gör det sen? Duschade ju imorse, men de spela väl ingen roll

Älskar ljus, har dom tända typ hela tiden. Men det blir väl så när det är kallt och mörkt ute. Man söker sig till värmen liksom. Mamma visade en rolig tävling idag. Ska nog vara med.. Första pris är 10.000, skulle fan inte va fel pengar om vi ska åka till USA. :) ska tänka på saken.. ;PpPpp

Idag kockade jag ihop spagetti och köttbullar, gotteligott. Är fortf mätt. Hade utv.samtal, gick bra som vanligt (haha ja) så de var ju väldigt bra. Pratade mest om framtiden. :) Vad vill jag bli...? Jag vet, kanske.
Är ledig imorn, inatt ska jag va vaken hela natten bara för ja kan, oscar är också ledig. Så vad ska vi hitta på? Något mysigt kanske.


Älskar den här gröna bilder jag tog med nya objektivet.. så konstig? kommer nästan inte ihåg att det är blad, haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar