2012/11/06

Like we're gonna die young

Godmorgon mina pärlor vad gör niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii idag då?? Är ni på skolan? I am.
No shit liksom. ;PppPp

Går till 13.05 idag, då har jag haft utv.samtal och sen får jag gå hem och sova, jag och Oscar somnade 02.00 inatt, AwEsOme ..... eller, sjukt trött imorse och jag skulle upp och duscha, men jag klev upp kvart i sju, gjorde de jag skulle och fick upp Oscar typ kvart i åtta.......... haha men de gjorde ju inte mig något ;)

Igår när jag kom hem från skolan höll Oscar på med maten. Han var lite efter i schemat och jag kom när han höll på med maten, men jag la mig bara i sängen och väntade. Det var då hans tur denna dag och laga mat. Och det visste han, vad kan det bero på? Haha........ Nä men nu ska jag inte va sån. Gott var det verkligen!



Sämst bild osv, men det var kött, bea, potatisgratäng, majs, tomater, gurka, morötter och ananas, mmmmmmmmmmmmmmmmm *NjUtEr*

Btw imorse när jag vaknade hade jag ont i halsen, har det fortf :( måste köpa zyx sen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar