2012/11/24

Hej mina vänner

Sitter i soffan å kollar på reprisen av x-factor. Såg inte igår :) börjar bli spännande nu ju!

Tog bussen hem igår, Oscar åkte hem på morgonen å ville inte vänta hela dagen................. så jag fick ta bögbussen haha, men de gick helt ok, men de kändes som att jag satt där en evighet. Oscar å Martin hämtade mig, åkte på ragunda, jag åt å testade löshåret!! De blev jättebra, fast dock är jag typ sämst att sätta i de xDD så måste öva hehe, det gjorde ju liksom ont... det ska nog inte göra det egentligen haha

Sen åkte jag till Johanna (efter ha plockat av håret igen) hängde med henne en timme typ sen kom Oscar å vi for hem å kolla tv å kramades å sen sov vi. Lagom fredag

Idag ska vi till pappa å äta verkar det som. Sen vet jag inte vad som händer :) får se liksom, Oscar är ute å kör fyrhjuling å jag sitter här å är orolig att han ska göra illa sig, uscha haha inte kul ju :( men han brukar komma tillbaka så.

Åh det har blivit alldeles för många såna här trista blogginlägg från fånen, men orkar inte sitta vid datorn.. vill gå duscha, men my love sa att jag skulle vänta på han.. så ja, vi får se. Ska testa löshåret sen igen, lite mera ordentligt, kanske tar en liten bild då oxå så ni får se!

Nä nu hör jag fyrhjulingen brumma så han kanske är på ingång igen..

Vi hörs mera! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar