2012/11/01

12.03

Godmorgon alla fina. Vad gör ni idag?

Jag har för en timme sen vaknat. Oscar vaknade vid nio, jag konstaterade att han fick åka till tandläkaren själv kl 10.30 (trodde klockan var tio då) haha. Men han fick åka själv iallafall. Kommer inte ens iväg när han åkte så jag var nog alldeles för trött.

Jag håller på tvättar nu, Oscar är i garaget, men han skulle snart komma in, då ska jag prata med han om helgen. Ska ju till mamma och jobba. :) Känns kul faktiskt för det blir himla mycket jobb på bara två dagar! Sen vet jag inte vad som händer. Ska ringa pappa, ska åka dit idag. Få se om vi kanske äter där då. Han måste kolla på mitt ena objektiv, de har typ gått sönder lite... Men han sa att det inte var nån fara så jag hoppas ju det då. Måste typ skruva upp de?

Igår så vart det inge Johanna, hon kunde inte :( Så jag hängde med grabbarna och fick med Oscar hem i lagom tid istället. Kollade lite på Rosa bandet galan och sen på Ink master på 6an. När Oscar kom in från garaget började precis en Beck film som jag tydligen inte hade sett, så då såg vi på den. Sen väntade ju sängen!

 Hehe min lugg va lite lång förut
Så jag klippte den igen
 Så nu har jag rakluggen igen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar