2012/11/03

Hellooooo

Hejdär. Sitter på jobbet och har en lugn stund. Har jobbat sen klockan ett och det har varit rätt mycket folk. Men det är bara roligt, och tiden går fortare då! Just nu spelas filmen "En oväntad vänskap". De sägs att det är himla bra, mamma sitter inne och kollar på den nu och hon tycker också de. Men jag orkar inte se den nu. Ska va om jag kollar lite imorn på den, ska ju visa den då också.

Skulle ju åkt till mamma igår på morgonen, men stannade över dagen hos min älskling och åkte in på kvällen. Kändes surt å lämna honom, men eftersom han inte ville följa med så kan jag ju inte tvinga han, haha ;) Dock så tror jag de nästan bara var bra, för eftersom jag jobbar både idag och imorn mellan 13-22 så hade det bara varit synd om han om han va tvungen och sitta på mitt jobb med mig hela dagen. Men jag saknar han ju iallafaaall!! Men det blir ju så att man måste vara ifrån varandra ibland. Nästa månad har vi varit tillsammans 2 år och 6 månader. Ojoj, underbart. Hoppas att det blir mååååånga år till!

Igår bara gosades jag och Oscar, jag försökte få han och följa med och han försökte få mig och stanna osv, men vi kollade på tv, badade, kramades och pratade. En fin dag. Sen på kvällen tog jag bussen till Sundsvall, gick till lägenheten, dumpade av lite grejer och fick skjuts av Ingela och Arne till tåget. Som blev 40 min sent pga av någon självmordsbenägen skitunge som hotade att lägga sig på spåret osv, så alla tåg stod still och polisen var på stationen.. Skit jobbigt, och kallt. Men sen kom jag iväg. Och hela vägen till mamma kom jag också, och de va ju tur! Haha.

Idag har jag bara vaknat, varit på en mysig affär och köpt en liten tavla till lägenheten och jobbat. Kvällen kommer fortsätta se ut så. Jobba. Klockan 19 börjar Skyfall, den ska jag kolla på då. Vill seee. Har hört att den var bra. Sen ikväll ska jag kolla på x-factor som jag missade. Imorn kommer dagen se likadan ut. Jobb 13-22 och sen får jag åka bil med mamma till svall. Skönt det iallafall. Längtar efter Oscar <3 p="p">
När jag öppnade datorn på tåget igår satt det fast en lapp på skärmen
Då blev jag mycket gladare och kände att klart jag klarar av två nätter. Det är ju bara två nätter. Tänk hur många nätter jag ska få SOVA med han. Och inte sova själv. Mmmmm, mysigt.  Så två nätter är bara fjuttigt, egentligen.

Idag har jag på mig mammas polo-tröja. Måste inhandla mig en egen. Men de får nog vänta.. Några dagar iaf. Men när jag såg att lönen kommit på kontot + studiebidraget är det lite jobbigt i shoppingfingrarna. Haha! Ska iallafall ha en egen polo :)

Får äta middag på jobbet idag, min broder och hans kompis fick i uppdrag att göra hemmagjord pizza medan jag och mamma va här nere. They made it!

Med ananas på, mumsssssssssssssss


Nu vart det en jävla massa text. Förlåååt. Men ville skriva osv.

Pusss, ha en fin lördag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar