2012/11/07

Tjaba

En ledig onsdag lider mot sitt slut. Dagen har varit allt annat än fartfylld, men en lugn dag var behövlig.

Vaknade halv tolv, så skönt. Låg i sängen medan älskling gjorde rostade mackor och obóy, perfekta frukosten! Sen låg vi i sängen en stund till, gjorde oss i ordning, for till Timrå och uträttade ärenden, sen Birsta en sväng. Men idag gjorde jag inte av med några pengar, nejnej. Det var Oscars tur, igen.

For hem, Oscar ställde sig i köket, började med maten (jag fick kolla på idag också). Han bjöd på fläskfilé och pommes. Plus att han gjorde wook med köttet som vi kan äta typ imorn. Awesome. Köttet var så jävla gott, verkligen duktig man jag har. Jag badade medan han lagade mat, och målade naglarna. Testade något nytt. Hm, svårt var det.



Typ dipdye. Fast en nagel är svart. Hehe. Jag råkade somna en liten stund, på naglarna när jag låg i sängen efter maten, fail. Så de blir lite märken på naglarna. Men orkar inte. Haha, ska måla med en genomskinligt lack över sen.

Har kollat på resor, hittade en jättebra sida. Så om ett tag så ska jag skypa med Linnea och visa henne allting. Önskar verkligen att det blir av!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar