2012/11/16

Döda mä

Mår som en jag vet inte vad. Känner mig som en zombie. Ser ut som en också. Halsen är stor som en fotboll. Känns det som alltså, hade varit himla jobbigt om den faktiskt va så stor. Oscar åkte nyss på praktiken, fast han också är sjukling. Vilken.värld vi lever i, han blir utan c-kort om han inte är där och får sina körtimmar. Hallå, han är sjuk...

Jag dricker honungsvatten. Kan nästan inte ens svälja det, det bara skär i halsen, tusen knivar, minst. Jag måste duscha. Duscha av mig lite sjukdom. Så jag kanske ser levande ut, sen hur jag känner är väl en annan femma. Ska börja en riktigt stor arbetsuppgift idag, som jag hoppas kommer vara väldig rolig. Vi är en stor grupp som ska göra den, så egentligen spelar det nog ingen roll om jag är där eller inte. Men jag vill.

Tog en ipren, två alvedon och en sinova förut. (Köpte dom när jag hade ont i örat, är för bihålorna) dom borde ju hinna verka innan jag börjar. Hungrig är jag också, men verkligen inte sugen på något. Inte nånting. Men jag måste ju. Tror inte jag kommer gå hela dagen. Går dit och kollar vad dom gör osv. Så får jag se. Förstår inte hur jag ska orka jobba ikväll, förstår inte hur Oscar ska orka köra till mamma. Jag kommer lätt somna i bilen. Har sovit fem timmar. Igen. Men jag längtar tills jag får se Breaking Dawn part 2. Det är fullbokat. Kommer vara sjukt mycket stress då.
Eftersom jag mobilbloggar kan jag inte lägga upp någon bild. Duktig ni har varit om ni läste allt. Känns som att jag har skrivit i en evighet.
Nu ska jag starta badvatten, sen hitta på någon frukost

Juste, godmorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar