2012/11/15

Fuck life

Nu är det morgon, oscar drog nyss på sin praktik och jag ligger kvar i sängen. Vet dock inte om jag tänker gå idag heller. Har 37,7 i feber (jag är lågtempad annars och brukar ligga på 35,4 i vanliga fall så mår typ piss fast jag "bara" har 37,7) .. not fun
Sjukt jävla ont i halsen har jag också. Det som va bättre igår :( och huvudvärken ska vi inte tala om, åh döda mä

Tog nyss en ipren å halsis iaf, ska försöka somna om, men det är ju så svårt. Nyss var jag svettig, nu är jag neutral, snart fryser jag å massamassa. Ska ligga och lyssna på radion som är igång i köket och önska att jag mår bättre sen när jag vaknar igen. Liksom vad ska jag göra hela dagen om jag ska va hemma? Dö av tristess ungefär... Hoppas jag blir bättre tills imorn, för då åker vi ju till mamma å jag ska jobba.

Jaja nu ska jag spela lite subway surfers å tänka på bättre tider
Godmorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar