2012/11/27

Lite nytt här

Gjorde om bloggen lite. Av nån anledning kan jag inte ha headers längre, det går inte att ladda upp? Och jag orkar inte byta bloggportal heller, är inte ute efter att ha en skojjig design och många läsare, dom som vill läsa bryr sig nog inte om designen. :)) Tror jag, haha. Eller ja, det är ju roligare att läsa en blogg med fin design, men ja ni fattar ;P

Ni kan fortfarande se gamla inlägg, min presentation och kategorierna, men till höger på sidan är de liksom små lådor, där man trycker.. Ja, ni får testa er fram :))





Åh, vad jag saknar det... Om det inte bli något USA till sommaren (tror ärligt talat att vi måste åka senare, måste ju ha massa pengar) så ska jag iallafall åka utomlands i europa! Vill till spanien tror jag.. Eller något helt annorlunda? Eller så blir det typ, turkiet. Vill till solen och värmen, och havet. Mums

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar