2012/11/26

Sängläge

Har fått med mig Oscar till sängen, med spelkontrollen, haha .... palla att han blev värsta nörden helt plötsligt... vill spela jag också men blev så himla yr så jag höll mig till att bara kolla på! Och nu må jag ju sova. Så jag orkar upp imorn. Vilket jag typ inte kommer göra, så mycket som jag har sovit inatt/imorse.

Är inte alls pepp på att gå från 8.15 till 16.10 eller va de är.. Menmen. Ska leta lite mer julklappar imorn också :) har ju några å köpa liksom, haha. Sen ska jag leta något som jag kan ha på mig på jul. Har 40 % på ett 2 plagg på cubus, så ska försöka fynda något där tänkte jag.. lika bra å passa på nu när en del pengar försvann när vi köpte ps3t. Fast det var det värt så jag hänger inte läpp! Får bara tänka mig för mer nu.

Aja må sova nu. Får se om jag får med ma boifriend också

Puss och godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar