2012/11/05

Cräääääjsyyy

Tjaba, är lite i extas, jag Oscar och Linnéa har pratat om resa till USA i sommaaaaaaaaaaaaar, har bara pratat lite osv. Men alla är på, så de är inte omöjligt asså!! Sen eftersom jag jobbar nu då, och till våren ska jag hjälpa mamma på hennes jobb också, och det betyder ännu mera cash! Fan vad jag ska spara. Man behöver sjukt mycket pengar men jag ska fan spara! Plus att det hinner vara julafton och min födelsedag, då ska jag inte önska mig annat än pengar. Fast har inte pratat med mamma eller pappa än, men det ordnar sig nog, mamma Linnéa är ju med ;) Först pratade bara jag och Oscar. Men det är ju bättre om Linnéa följer också. Plus att hon vill så!

Haha åh cp inlägg ............ men de känns så jävla kul om det skulle gå! Dock finns det ju inte precis några garantier.


Aja byta samtalsämne kanske.
Vill inte gå lägga mig? Är inte trött. Inte Oscar heller för den delen.
Har varit en konstig dag osv, men sen en bättre dag iaf. Vi for till birsta och jag köpte nya jeans och en tröja, å lösnaglar. (jag som nyss skrev att jag skulle spara, haha) Men jag behövde det alltså, haha. Speciellt lösnaglarna (not)

Imorn har jag utv. samtal, sen slutar jag, typ kl 13 då, skönt :) då ska jag hem och plugga.. drygt men har en inlämningsuppgift till på onsdag kväll



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar