2012/11/12

Jag lever!

Har inte orkat skrivit på hela helgen. Har varit busy helt enkelt :)

I lördags, kom Sofie, vi fixade oss, åkte till Anneli på föris och vid nio drog vi till Andreas (gammal klasskompis). Det var så jäääävla kul. Hela kvällen var lyckad, folket var perfekt och jätte mycket folk. Så den kvällen kommer nog många komma ihåg ett tag :) Fast jag har sån jävla träningsvärk för vi dansade så mycket, haha. Oscar kom och hämta mig vid två och vi for hem. Haha åh, ler bara jag tänker på allt.

Söndagen, farsdag, först for vi till Oscars farmor, fikade lite osv och sen hem och åt och sen for vi till pappa och spenderade en hel del av kvällen där. Då hade vi bestämt oss för att åka till Sundsvall på måndag morgon, men typ vid 11 igår kväll så ändrade vi oss och åkte in då. Men det var mysigt ändå. Somnade som en stock och vaknade upp med hals och huvud ont. Så ja, jag sitter hemma i soffan istället för på skolan. Har haft lite ont i halsen hela veckan.. Huvudvärken är ju alltid och hälsar på mig känns det som. Blööööä

Har inte en enda bild sen helgen, så tråkig tjej. Haha

Nu ska jag göra mig något att äta :)
Ha en bra måndag!
Poss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar