2012/11/08

Godkväll kära ni, vad gör ni?
Jag sitter hungrig i soffan och ser på eclipse som går på femman.
Är inte trött än? Var trött typ vid fem efter maten, men vägrade att somna. Vi grejade på här hemma istället. For och köpte hårfärg och tankade bilen, så nu ska jag färga håret igen. Få se om de blir ikv eller i helgen. Vill helst göra det nu, eller nyss. Det är rött nu också! Fast hoppas att det blir lite bättre nu.. Köpte ju en riktig hårfärg nu, inte sån där billig.

Vill bara till Hammarn nu. Imorn ska vi till Byggma på studiebesök, vi i film ska göra en riktig reklamfilm för dom, som dom ska visa för deras kunder! Värsta bra träningen :) Så det blir nog roligt hoppas jag!

Nä har absolut inget att skriva.. Ska göra mig nån fika och hoppas på att john blund hittar mig snart, haha.

Natti! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar