2012/11/17

Natten är här

Godkväll! Hostan håller mig vaken och sittande, inte liggande. Hate it.
Oscar sover redan :( också vill jag ha vatten, men jag orkar ju inte kliva upp haha

Gick hem kl 12 idag pga av att jag mådde piss, men hann vara med förmiddagen iallafall och vara med och planera filmen. Den blir nog jätte bra

Somnade en å en halv timme när jag kom hem, vaknade av att Oscar pussade på mig för då hade han kommit hem från praktiken, vid två typ. Love you baby. Vi packade och satte oss i bilen, köpte mosmeny och rullade vidare. Pratade, poppade musik och ibland alldeles tyst. Men allt är kul när Oscar är med.

Började jobba kl 18, det droppade in folk, 101 st var det som ville se twilight i "byn" denna fredag. Även fast det var måååånga fler som ville se den, men fick inte pga 15 års gräns som dom var så himla stränga över. Inte vi, men dom "övre huvuden". Visst, det finns typ 12 åringar som beter sig som 7, men de finns även tolvåringar som kan bete sig som 15, som skulle klara av att se filmen. Den var ju grotesk eller vad man säger, ibland. Men förhoppningsvis inget som får mig att drömma mardrömmar, haha
MEN DEN VAR SÅ SJUUKT BRA. de kan ja då lova :)

Nä nu ska jag sussa, hihi
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar