2012/11/15

can't stop it

Godkväll alla nattugglor. Antar att det inte bara är jag som är vaken, klockan är ju bara 00.00.
Lite segt måste jag säga, att jag har totalt vänt på dygnet. Spelar ingen roll hur lite jag sover natten innan, så jag vaken inpå småtimmarna iallafall. Men jag krigar som sagt på iallafall.

Kvällen har varit helt okej. Efter en halvtimmes bad i hett vatten kändes min kropp bättre, dock inte halsen. Hade låg feber en sväng där också, men har knaprat ipren ikväll så den märks inte av nu.
Imorn blir det iallafall skola, som det känns just nu. Bara för det lär det ju vara värre imorn. Har varit sjuk så mycket nu senaste månaderna.. Vad beror det på? Känns som att förkylningen aldrig riktigt bryter ut, har inte legat med mer feber än 38 grader och halsont (även fast det känns som döden då) under den perioden. Känns som att förkylningen bara ligger och vilar tills den tycker det är dags att bryta ut och göra mig hemma-liggande två dagar, av skolan och sen mår jag bra. Jävla skitgrejer. Ska jag vara sjuk kan jag ju lika gärna vara jättesjuk och sen va frisk resten av det här halvåret.

Nä nu väntar sängen iallafall. Får se om vi somnar inatt också?
Godnatt. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar