2012/11/13

radioactive

Godmorgon. Mår ni bra?
Det gör inte jag, har sån jävla huvudvärk så jag vill bara dö, känns det som. Men jag krigar ändå! (Än så länge iallafall..) Huvudvärken beror nog mest på att jag inte har sovit något inatt heller nästan. Somnade vid halv tre. Vill skjuta nån vid den tiden, typ. Vill somna SENAST tolv, måste sova minst sju timmar. Men nä, fyra och en halvtimmes sömn verkade vara en mycket bättre idé. ELLER

Den här veckan har vi temavecka på skolan och det är massor av 97:or som är här och kollar på våran skola, spännande för dom. Är så skönt å veta att jag snart har gått halva gymnasietiden, och inte ska börja i ettan nästa år. Fast egentligen skulle jag ju "bara" ha gått i ettan, är glad att jag inte gör det.
Iallafall så har vi inga vanliga lektioner i veckan, bara eget arbeten pass varje dag (som man tydligen inte behövde vara på om man inte är efter i något, och de är jag inte) och en massa föreläsningar osv. Ganska roligt tror jag :) Var ju dock inte här igår, så då missade jag två stycket, med polisen och ledarskap, nåntingnånting.

9.45 ska vi lyssna på "efter gymnasiet". Alltså vi media elever, kan vara väldigt lärorikt, känner att jag behöver veta lite mera. Sen i eftermiddag ska vi lyssna på räddningstjänsten.

Pratade nyss med Julia, hon kommer inte förrän om en timme och Nellie svarar inte. Kul, forever alone. Nä nu ska jag göra det som de är meningen jag ska syssla med under denna eget arbete tid. Träna till historia provet! Wohoo, men det är ju nästa vecka, så har inte så bråttom (nästa vecka kommer de vara bråttom och då lär jag ju ha tränat lika lite som nu, ingenting....)

                     Här var mitt hår så himla fint! Det är det verkligen inte idag... Haha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar