2012/11/26

Hej

Det var längesen! Känns det som iallafall!

Sitter i soffan, har huvudvärk mår lite illa och ja. Känns som att förkylningen aldrig släpper ordentligt.. Hate it. Dagen har varit ganska värdelös. Men ska skriva upp en lista nu på saker jag måste få gjort och hur jag ska göra det, så kanske det löser sig. Har liksom gått runt som en zombie hela dagen så har aldrig funnit nån ork. 

Igår for vi till Sundsvall ganska tidigt vid 14, för vi skulle på elgiganten.... gissa vad vi fick med oss hem......... ett playstation 3!! Så kul. Ångrar mig inte alls än (tur är väl de, med tanke på priset, plus en  extra spelkontroll, plus två spel..) utan det är bara roligt. Men just nu har jag tagit en paus från spelandet, man blir så yr i huvudet efter några timmar. Haha. Känner att min plugg-rytm kommer försämras ännu mera nu, haha... Köpte call of duty och ssx (snowboard spel), men har mest spelat cod då man kan spela två på de, inte på ssx. Vi valde ett varsitt spel, gissa vilket jag valde? Inte cod. Haha.. Fast jag måste ju medge att det var mycket roligare än jag trodde, bara de att jag är SÄMST förlorare, vill vinna över Oscar och visa att jag är bäst, också är jag inte det ;PpppPPppp

Igår började vi spela klockan 18, helt plötsligt va klockan 22.30 och vi va tvungen och lägga oss, tiden går verkligen fort!

Vi tog en paus för att göra något att förut, så vi tog matlådan till Gustav och åt där och hälsade på gokissen lite. Och Gustav då, haha. Vi kollade på sista Harry Potter filmen också, den är ju så bra. Hatar att det inte kommer komma nå fler filmer :( Har ju vuxit upp med Harry, Hermione och Ron!

Jaja, nu kurrar magen.. Vet dock inte vad jag ska ge den. Vill inte ha mat.. Vill typ inte ha någonting.




 Med dessa bilder vill jag då säga att jag saknar min dipdye, ibland..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar