2012/11/24

It's a long way to the top

Nu är det kväll igen! Är himla trött faktiskt. Men vaknade redan vid tio å har varit igång sen dess så. :)

Kollade på x-factor reprisen, tråkigt att malcolm åkte, tyckte Benny skulle åka istället... men de blir ju inte ofta som man vill så. Sen kom Oscar, vi hällde upp varmvatten och badade å så, jag gosade med fille osv. Vid fyra åkte vi till pappa å åt middag och umgicks med dom, småpojkarna är ju helt crazy, haha :) så de va roligt, vid sju åkte ja till Johanna, snackade skit, lika som igår och vid halv nio kom Oscar å hämta mig å nu sitter jag här, äter lite godis och är cp mätt typ haha, drygt. Inge på tvn äre heller, datan ha damp så kan inte se nån film heller. Men de gör inge, skulle typ kunna gå lägga mig snart hehe

Imorn blir det Sundsvall igen, känns ganska skönt. På torsdag blir min älskade 19 år, så då ska jag göra allt för att min man ska få en fin dag!
Sen till helgen ska jag till mams för jobb igen. Blir ett himla flängande fram och tillbaks. Men de får jag väl leva med :)

Blir ingen bild nu heller, men godnatt mina fina, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar