2012/11/20

KLART JAG HAR HÅRE PÅ MIG

Om de va nån stackare som gick på att jag hade klippt mig, så nä såklart inte. Haha... Ja mamma gick på det iallafall. Hon frågade vilka pengar jag hade klippt mig för.. Och så skrev jag att jag skämtade. Då frågade hon vem det var som hade klippt mig då, haha, stackarn.

Om 3 timmar och 15 minuter ska min historia-uppgift vara inlämnad. Kanske ska göra andra halvan av uppgiften. Så man kan lämna in den? Hähä.. Jag och Julia har lust att bojkotta inlämningsuppgiftens tid och lämna in den imorn istället och gå på skolan och plugga klart allt. Får se hur mycket jag gör ikväll.



Känns som att jag aldrig kommer klippa av mig mitt hår nu när det finally bliviy så långt. Och hemma är löshåret och väntar på mig, hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar