2012/11/20

Inte helt fel att komma hem till det här..



 Dock var det mörkt i vardagsrummet, men var tvungen och ta kort med blixten.


 Baguette med sallad och kräftor, och vindruvor, tomater och gurka på sidan!
När jag låste upp dörren och öppnade dörren hörde jag "Neeej, du kan inte komma hem än". Min älskling var inte helt klar med maten, haha oh no. Det var mörkt, med massa tända ljus och det luktade mat. Min älskling till kock stod och gjorde mat till oss. Jätte god mat. På bilden är förrätten och sen vart det kött och strips med bea osv. Mmmmums! Jag är så himla lyckligt lottat! Det är små saker i vardagen som gör att jag fortfarande är så himla kär i min loverboy. Efter två och ett halvt år, och det blir bara bättre och bättre ♥♥ Love you!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar