2012/11/14

Hej ni

Är hemma idag Min hals vill bokstavligt döda mig. Gör ont att andas oxå :( Har bara thé och två rostade mackor vid tolv. Har inte ätit något annat och är inte speciellt hungrig heller. Det enda jag kan tänka mig och äta är typ, varma koppen. Tror vi har någon sån i skafferiet..

Har ont i hela kroppen, och hvuudet. Har inte gjort något alls idag. Varit med Oscar bara. Och pratat med Julia i telefon *dOg, sÅ kUl* hahaha, bara vi som fattar men jaaa. Sängen har varit våran bästavän hela dagen typ. Förutom senaste timmen.

Återställde hela min telefon förut, det var läskigt. Har fyra kontakter nu :)) Men det var verkligen värt det, har som en ny telefon nu, den funkar så jävla snabbt och asbra nu! Bilderna raderades inte ens! Det var Oscar som tvingade mig och göra det, så det var väl bra ändå fast jag först inte ville.

Linn och Sofie har ju hållit på spela Subway Surfers hur länge som helst, och jag typ *sluta spela -.-* TJI FICK JAG. Fan va kul det är. Har typ spelat hela dagen, hehe. Speciellt nu när inte min mobil ska hålla på lagga med varje app. Men kan typ fortf inte blogga med appen, jävla sug app. Kan inte blogga med bilder och det är ju tyyp bara det som är roligt. Man vill ju kunna lägga upp iallafall en bild. Men jaja, förut fungerade det ju inte alls så.

yesterday 

Mitt löshår kom idag, till Ragunda, såklart. Vill ha det här ju! Men får vänta till nästa helg helt enkelt. 
Oscar lyste nyss med ficklampa i min hals, har typ vårtor/blåsor som är gula :(( Inte konstigt det gör ont. 

Ha en fin onsdag kväll. 
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar