2012/11/19

Life is short

Hej mina goda vänner. Sitter på skolan och har foto. Fast vi ska mest planera. Har fått en uppgift som vi har en månad på oss att göra. Fick den förra veckan, så det är ingen brådis och jag vet vad jag ska fota.

Min mage kurrar, var ingen god lunch idag och jag var inte hungrig heller för åt så god frukost, haha. Rostade mackor med marmelad och ost med oboy, MMmmmm

På förmiddagen hade vi listening test på engelskan, gick sådär. Var himla svårt att höra vad dom sa tyckte jag. Imorn ska vi ha ett riktigt hörförståelserprov, så får väl se hur det går :)
Klockan 15.15 börjar texten och vid halv fem får jag äntligen gå hem till min käraste. Can't wait to kiss him. Måste börja skriva på artikeln. Ska skriva om studiebidraget och att det borde höjas med några hundra iallafall. Men har tid nu, kan ändå inte åka och fota idag. Men måste få en rast oxå så jag kan gå på hemköp och köpa en drickyoghurt, mums.


Idag får denna huvudbonad pryda mitt huvud, mitt hår var så jävla elektriskt imorse, speciellt luggen så var tvungen och gömma den bakom pannbandet, haha. Tips på något som gör att man inte får elektriskt hår??

Ha en bra måndag, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar