2012/11/21

you shine bright

Hej alla sötisar, mår ni bra? Jag mår bra, är på topp idag känner jag. Har pluggat satan (gick till skolan halv elva fast jag började klockan 13.30), så är snart klar med historieuppgiften! Har kommit på vad jag ska ge Oscar när han fyller år också. Så det ska jag inhandla imorgon. Ska börja köpa julklappar i veckan också. :) Känns roligt, även fast jag handlar till andra och inte får ta del av det själv, haha.

Om en kvart börjar svenskan, ska skriva på mitt argumenterande tal. Känns lite drygt nu när jag är så inne i historian, menmen.

Idag är det onsdag, imorn torsdaf och sen fredag och helg. Känns så skönt! Hoppas bara att dagarna går fort, haha.

 Ser helt skev ut, haha. Och blek för den delen....
Har på mig en spetströja och midjekjol idag. Kände för att vara lite "finare" haha.

Jaja, ha en bra dag! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar