2012/11/21

Älskling snarkar så djupt och mysigt

Japp, Oscar snarkar. Men inte nå högt, så det är himla mysigt att bara ligga och lyssna på. Min fina, underbara Oscar. Åh älskar han så mycket.

Känns typ som att en sten släppt från magen när jag skickade in historieuppiften. Skönt att ha det gjort alltså! Slippa tänka på den... Nu är de svenskan jag ska fokusera på, ett argumenterande tal. Det ska jag klara! Har redan börjat också så. Har ca två veckor på mig, dock kommer dom veckorna gå väldigt fort antar jag. Wips så står jag längst fram i klassrummet, typ.

Som sagt, imorn börjar jag klockan 12.00, men ska kliva upp i tid iallafall, planen är att städa! Måste få ordning på vårt slott. Iallafall dammsuga. De är inte nå stökigt här tack och lov!

Oscar har snart sovit en timme.. avis. Jag glor på House å funderar över julklappar. Monster-lönen kom idag. Så kan börja handla äntligen :) har mina planer, hihi. Men allt är långt ifrån planerat.. får se vad jag hittar på! Längtar faktiskt till jul, känns mysigt. Ska vara i Hammarn i år, hos Oscar, sen med pappa å dom också! Sen typ den 26 drar vi till mamma å jobbar (jag jobbar, oscar följer nog) å tjänar pengar å drar hem till Hammarn till nyår. Blir nog jättebra!

Nä nu måste jag försöka sova... men är hungrig oxå, åh jobbigt

Godnatt alla finisar där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar