2012/11/15

min kropp är helt slut

När ska jag bli pigg?? Och frisk? Har så ont i halsen.. Hatar det verkligen, vill vara på skolan med kompisarna juu, inte sitta hemma och dö. Gruvar mig varenda gång jag ska svälja. Det gör himla och och huvudet värker. Vet inte om jag har feber fortfarande, ska kolla sen.

Kl 15 börjar drop in tiden på sjukstugan (eller va man säger) mitt i mot. Ska gå dit då, hoppas på att jag inte har halsfluss. Fast har nästan hellre det än "bara ont" för då kan man få penicillin iallafall och då går det över fort. Känns drygt å behöva klä på sig, är så trött. Skulle kunna somna med datorn i knät. Kanske har vitaminbrist eller något? Hatar det iallafall. Vill vara frisk!

God frukost åt jag iallafall. Fast de va vasst och äta macka..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar