2012/11/19

Snart får man sova, snart är det kväll

Godkväll.
Ligger i soffan å slöar bredvid Oscar. Är himla trött men ha tänkt fixa disken och starta datorn och plugga lite. Tänkte att om jag bestämmer att jag ska stänga av datorn klockan 22, och då kunna känna mig nöjd över vad jag gjort, så är jag duktig!! Behöver verkligen plugga. Imorn har jag inlämning, tyvärr. Blööäöää
Men det ska jag klara.

Maten vart så jävla god, kycklingen blev perfekt och hade massa god sallad till. Mumsis. Idag har vi inte sovit något, bara jävlats (med varann) å pussats. Vid 19 gick vi å mötte Gustav som hade en kattunge med sig, världens goaste och världens lurvigaste boll!! Vill ha den här nu <3333 så det är vad jag har gjort ikväll. Gosat med en ganska rädd kisse :) Men den strosade omkring i lägenheten en del iallafall, så de kommer nog gå bra!

Nä nu ska jag fixa de jag ska göra. Vill göra fika också

Puss och kanske godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar