2012/10/31

Tjosan!

Har varit upptagen hela dagen, och kvällen igår. Men det gör mig ingenting, gillar när jag slipper sitta och ha tråkigt. Haha

Vid fem igår, efter middagen så åkte vi till Halån, va hos Jon, fikade. Gick ner till Rebecka, där Louise också var, fikade med dom, spelade kort. Sen drog grabbarna ut med bilen och vi satt kvar och åt popcorn och prata skit. Mysigt :) Kom hem vid halv tolv typ, jag och Oscar satt uppe ett tag, sen skulle vi sova. Och under tiden som vi var hos Rebecka ringde Sofie också, hon hade ögoninflammation och skulle till doktorn idag i Hammarn, så det blev inge Östersund heller :(

Så idag följde jag med älskling till Sundsvall istället! Men det gick bra det också, även om jag inte fick handla något eftersom vi bara var på Oscars affärer, haha. Men jag fick iallafall äta på frasses!

Kom hem vid tre, Rasmus kom, vi käka tacos och nu ska jag snart åka och vara med Johanna. :) Bra dag!





Look like this todaaaay

Nu vankas de Hammarn hejdo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar